ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Στο ThinkArt θέλουμε να είστε ευχαριστημένοι με την αγορά σας!
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε!
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής αγορών εντός 14 ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων, με βάση τα έγγραφα παραλαβής, με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας σε προϊόντα που δεν είναι εξατομικευμένα.
Δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων όταν:
Τα προϊόντα κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας ή είναι εξατομικευμένα (custom made).*
* Είναι προϊόντα στα οποία εσείς έχετε επιλέξει διαστάσεις, χρώμα, εφέ σύμφωνα με τις ανάγκες του χώρου σας, κατά την παραγγελία σας μέσω του eshop.
Επίσης, σαφώς εξατομικευμένα προϊόντα θεωρούνται και οι ειδικές παραγγελίες εκτός eshop.
Σε αυτά δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με την γενική γραμματεία καταναλωτή.
Έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων
Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας και κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης στο τηλ. 210 300.70.90, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών.
Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής ή αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του προϊοντος με το σωστό με δικά μας έξοδα επιστροφής του λάθους και αποστολής του σωστού.
Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
Αναλαμβάνουμε να αντικαταστήσουμε το ελαττωματικό προϊόν με το σωστό με δικά μας έξοδα επιστροφής και αποστολής.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι όπως στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να περιλαμβάνουν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, απόδειξη, δελτίο αποστολής, τιμολόγιο κ.ά.
Τα προϊόντα επιστρέφονται με δική σας ευθύνη, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν είναι δυνατόν να υποστούν φθορά κατά την επιστροφή τους στην αποθήκη μας.
Σας προτείνουμε να κρατήσετε μια απόδειξη της ταχυδρομικής αποστολής.
Επιστροφές στη διεύθυνσή μας: Υμηττού 1, Παιανία 19002 (1ος όροφος), τηλ. 210.300.70.90.
Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. (IBAN)
Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου προϊόντος, κάνετε τα εξής:
Αγοράσατε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξή του ή είναι ελαττωματικό για οποιονδήποτε άλλο λόγο;
- Μην παραλάβετε το προϊόν. Επιστρέψτε το δέμα στον υπάλληλο της courier αμέσως.
Παραλάβατε ένα προϊόν και στη συνέχεια είδατε πως έχει υποστεί ζημιά, χτύπημα ή δεν ανταποκρίνεται στο προϊόν της παραγγελίας σας;
- Για ταχύτερη εξυπηρέτηση, στείλτε φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας, στο mail: contact@thinkart.gr, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημιά άμεσα.
- Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, στο 210.300.70.90, εντός 24 ωρών για να ισχύει η ασφάλεια – αποζημίωση του προϊόντος σας.
Στη συνέχεια, θα επικοινωνήσουμε με την συνεργαζόμενη courier εταιρεία για την αντικατάσταση του προϊόντος.
Επιβαρύνεται αποκλειστικά η εταιρεία μας με τα έξοδα αποστολής, σε περίπτωση που αποδεδειγμένα, υπάρχει φθορά ή λάθος στο προϊόν που έχετε παραλάβει.
__________________________________________________________________________________
Επικοινωνία
Για την εξυπηρέτησή σας μετά την πώληση και οποιαδήποτε πληροφορία και διευκρίνιση,
επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο: contact@thinkart.gr
Γραμμή επικοινωνίας:
Τηλ.: +30 210 300.70.90
Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-18:00 (εκτός αργιών).
Email επικοινωνίας:
info@thinkart.gr (γενικές πληροφορίες)
contact@thinkart.gr (εξυπηρέτηση πελατών)
order@thinkart.gr (αποστολή αποδεικτικού κατάθεσης σε τράπεζα ή PayPal)
account@thinkart.gr (επανέκδοση τιμολογίου ή διευκρινίσεις για τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής που έχετε λάβει.)
___________________________________________________________________________________